53

کیا ہانیہ عامرنے ہونٹوں کی سرجری کروائی ہے؟ نئی تصاویرسوشل میڈیا پروائرل

اداکارہ ہانیہ عامر کی چند تصاویر سوشل میڈیا پروائرل ہورہی ہیں جنہیں دیکھ کر ایسا لگ رہا ہے انہوں نے ہونٹوں کی سرجری کروائی ہے۔
ہانیہ عامرکا شمار پاکستان شوبز انڈسٹری کی خوبصورت اداکاراؤں میں ہوتا ہے لیکن کہتے ہیں نا خربوزے کودیکھ کر خربوزہ رنگ پکڑتا ہے۔ شاید ہانیہ عامر کے ساتھ بھی کچھ ایسا ہی ہوا ہے۔
ہالی ووڈ ہو، بالی ووڈ یا لولی ووڈ پچھلے کئی برسوں سے شوبز انڈسٹری سے وابستہ اداکاراؤں میں خوبصورتی میں اضافے کے لیے چہرے کی سرجری کرانا فیشن بن گیا ہے اوران میں سب سے عام ہونٹوں کی سرجری ہے جسے تقریباً ہر دوسری اداکارہ نے کروایا ہے۔ لیکن یہ بھی حقیقت ہے کہ یہ سرجری ہر کسی کوراس نہیں آتی۔
ہانیہ عامرکی سوشل میڈیا پر چند تصاویر وائرل ہورہی ہیں جن میں انہوں نے اپنے ہونٹوں کو نمایاں کیا ہوا ہے اوران کے ہونٹ غیر معمولی طور پر بڑے نظر آرہے ہیں لیکن انہوں نے لپ فلرز(ہونٹوں کی سرجری) کرانے کی تصدیق نہیں کی۔
تاہم سوشل میڈیا صارفین کو ان کی یہ نئی تصاویر بالکل بھی پسند نہیں آرہیں اور لوگ ان کی تصاویر پر تنقید کرتے ہوئے کہہ رہے ہیں کہ ہانیہ عامر کو دن بدن کیا ہوتا جارہا ہے ۔ ہانیہ پہلے بہت خوبصورت تھیں۔ ایک صارف نے کہا خوبصورتی صرف اصل میں ہے۔ پتہ نہیں ان مشہور اداکاراؤں کو خدا کی طرف سے دئیے گئے خوبصورت تحفے کے ساتھ کھیل کرکیا مل جاتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں